jo jag köpte en, med NT-skärm dessutom. (och 5G, och magic keyboard och pencil pro.) helt
gräsligt pris - vete sjutton om det inte är det dyraste jag nånsin köpt som inte var en bil, en båt eller ett hus

. menmen, den goda nyheten är att jag ångrar mig inte det minsta

! har haft så sjukt mycket glädje av den skärmen i sommar, älskar den

! i övrigt är väl upplevelsen ganska samesame som med min m2:a ärligt talat. men mitt magic keyboard till den hade varit
riktigt muppigt i ett par tre års tid alltsedan ungen spillde läsk på det, så jag kände att jag hade retat mig mer på att lägga ut pengar på ett nytt magic keyboard till min gamla ipad pro för att ha bara ett eller max ett par år till.
btw jag har
aldrig fått ont i ögonen av OLED så den kan jag inte hjälpa dig med
även om jag inte hade varit så säker på att jag ville ha den just här skärmen så hade jag personligen inte gått med en Air 13 utan hellre isf köpt en 12.9 m1 eller m2 - genom att bevaka amazons blixtreor som kan komma plötsligt och bli slutsålda lika snabbt, med ett superpris på bara en viss konfiguration av färg, lagring och med eller utan 5G, eller köpa en beggad i nyskick.
60 Hz känns inte kul på en så stor skärm, men nästan i ännu högre grad så är problemet att jag har skämt bort mig med face ID. när jag använder min iPad mini sitter jag alltid och ser dum ut och väntar och undrar vafan det inte händer nåt för innan jag kommer på att jag måste blippa fingeravtrycksläsaren

.
orsakerna till att jag hostade upp för en m4 i nästan värsta tänkbara konfigurationen kan tyckas som petitesser av många, och nåt som dom
aldrig skulle lägga dom här pengarna på och tycker man är bevisat från vettet om man gör det. men jag vill hävda att jag är gammal nog att göra den bedömningen själv för egen räkning

Click to expand...