Haha känner igen det där. Ibland tror jag att jag hittar på behov och anledningar för att köpa nytt. Har bytt iPhone nästan varje år, i år var jag nära att slå till på en 12 Pro men recensionerna påtalade att 12:an var ett smartare val, tror MKBHD nämnde också att den extra kameran i Pro användes sällan av mjukvaran vid Auto. Var också inne i Apple Store och kände på båda lurarna och gillade att vanliga var mycket lättare, Pro såg lyxigt ut men man har ändå ett skal på så då kvittar det. Veckor gick och man lugnade ner sig lite.
Nu kickade köplusten igång igen, funderar starkt på mini, den ligger rätt så bra i pris också. Får se om jag håller ut eller slår till.
Comviq har rätt så bra pris på luren och har man Comhem så får man dubbelsurf, drog en snabb kalkyl från båda hållen: Om jag skulle köpa telefonen kontant för 8600kr och behålla mitt Fello abonnemang blir det dyrare. Om jag skulle köpa telefonen via
Comviq och utgår från att telefonen kostar 8600kr så betalar jag bara 86kr/mån för abonnemanget med 20GB Surf.
Verkar inte riktigt vara brist på den här då de flesta verkar ha den redo för leverans om 6-7 dagar så ska kanske hålla ut och känna på luren lite innan man bestämmer.
Click to expand...