Jag fick min vita 16 pro i måndags, men det supertunna skalet
Amazon.se skulle inte komma förrän på tisdag. Så jag satte på det andra som jag redan hade fått
Amazon.se och blev helt förfärad - luren blev så helvetiskt tung att jag kände egentligen ingen skillnad mot min 15 PM med skal och ringhållare, och då undrar man ju vad vitsen är med en mindre lur.
Men igår kom det tunna och jag kunde dra en lättnadens suck, nu kändes det mer meningsfullt med en något mindre lur. Det har inte magsafe men så tunt som det är funkar det finfint att ladda trådlöst genom det vid behov, och nåt annat använder jag aldrig magsafe till. Men det är ju inget för dom som antingen själva eller att dom har barn som springer omkring och tappar luren i nåt hårt stup i ett, skalets kanter sticker nog inte upp mer än typ nån tiondels mm över skärmen resp linserna känns det som. Men för mig som mest är ute efter att skydda mot repor så är jag jättenöjd

. Och kameraknappen är ju väldigt lättåtkomlig. Reservation för exaktheten i den billiga köksvågen i jobbets lunchrum, men 8-9 gram ca väger skalet
Skärmskydd hade jag beställt innan jag läste nåt om skärmtouchproblemen, och då blev det JETech som jag använt till flera telefoner förut och tyckt varit väldigt prisvärda. Nu har jag ju haft luren väldigt kort tid, men jag har ivf inte hittills märkt av nåt touchproblem
Click to expand...