Numera har jag ju min 15 pro max från jobbet, och då blir det
inte till att byta varje år. Jag ser faktiskt fram emot den lilla karaktärsdanande övningen, den kommer säkert att vara nyttig för mig

. Skulle i och för sig i teorin kunna uppgradera min ljuvligt söta lilla sidekick 13 mini

istället, till en av de mindre av de nya modellerna, men det skulle ändå skilja bra mycket i storlek och vikt - och formatet på den är en sån sjudjäkla USP att den nog måste bli lite mer gammal och usel innan det väger över till att man vill byta ut den. jag stör mig på lightningkontakten såklart, men har gått över till trådlöst just för den

. (Det blev i år istället en AW10 och airpods 4, och blir förhoppningsvis iPad mini 7 om nån månad)
Ang färgerna håller jag inte riktigt med om pro-modellerna, tycker den vita verkar skitsnygg och desert helt anslående läcker - men den senare skiljer rätt mycket på olika bilder. har sett den se rätt dassig ut också. men hursomhelst så var det nån som nämnde nånstans att dom borde släppa pro-telefonerna i burgundy nåt år - det vore nåt!
Click to expand...