iPhone 4 är ju bäst....not

Diskussion i 'Allmänt' startad av ErikHTC, 7 jun 2010.

1. pjw

pjw Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16

MINA ENHETER

Helt plötsligt gick det upp för mig hur rätt du har! Jag har varit lurad hela mitt datoranvändande liv. Jag har köpt skit. Hur kunde jag - jag som trodde jag var en rationell människa? Jag har en dator med Ubuntu, men jag råkar ha två med OS X. Jag har redigerat en tidskrift under flera år på dessa. Vad ska jag nu ha istället. Win 98? Upplys mig, jag är helt vilsen nu.

(PS. Vad betyder "nix själar"? Sjuk syster stal kassa skåp...)

2. pjw

pjw Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16

MINA ENHETER

Jag reviderar mitt inlägg ovan: jag har redan sagt var jag står (ja, jag är en mac-fanatic!) och tänker inte spamma ner forumet med ett dator-, mobil- eller OS-krig. Jag avslutar försvaret av iPhone. Peace and love.

3. ther

ther Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    29
    Telefon:
    Google Pixel 4

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 4
    knepigt att hänga här om du är mac-fanatiker (angående iphone).. Även om du är mer än välkommen!

Tycker att hela denna iphone-bashing-tråd är rätt löjlig

4. bellemannen

bellemannen Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, Jag tycker iphone 4 ser ruskigt sjysst ut hårdvarumässigt. Älskar prylar med kvalitet. Min n1 är inte gammal men har redan repig display, är skavd kring hörlursutgången, samt damm under skärmen. Touchskärmen buggar ur då och då, fixas med omstart. 3g kopplingen buggar när man använt wifi, gui:et hackar och rosslar som en tuberkolossjuk + diverse andra mjukvarubuggar. Alla ovan nämnda problem finns diskuterade i diverse trådar. Jag har aldrig ägt en iphone.. men nexus one med android skulle Jag inte rekomendera någon som inte är teknikfrälst, utan vill Jag en sjysst välfungerande telefon utan krångel.

5. sockan

sockan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Hur mycket jag gillar android så saknas fortfarande GPU accelererad UI.... Hoppas att Android 3.0 fixar detta. Vill att grafiken ska vara mer smooth.