Jag har varit helt inställd på Desire hela tiden och har även lyckats med min kampanj att sälja in den till företaget jag jobbar på, däremot har vi inte hunnit köpa några telefoner än men det är på gång.
Jag fick testa en polares Desire i helgen o jag blev faktiskt missnöjd, för det första så laggade den i menyerna, min hero var mycket mjukare i scrollningen t.ex. Sen så tyckte jag att den var lite väl stor, och att designen inte vinner några priser direkt men det visste jag ju sen innan. Men den kändes inte rätt helt enkelt.
IPhone är ju ganska stor den också men åtminstone tunnare vilket gör mycket.
Det känns inte som att android har kommit hela vägen vad det gäller utvecklingen. Däremot så kommer ju det mesta i 2.2 FroYo. Det här med mycket bättre grafik vilket gör att det kommer fler spel och snyggare appar.
IPhone har ju ett litet försprång så det finns många fler appar och bättre sådana i nuläget. Jag tvivlar inte på att android kommer ifatt om ett tag men just nu har IPhone ett försprång där.
Sen måste jag ju erkänna att jag är en sucker för eyecandy
Sist men inte minst så är det flytet jag vill åt, iphone går så ruggigt jäkla snabbt i alla menyer o allt den gör. Bara att skriva ett sms är en stor skillnad. Retar mig något enormt på lagg.
Men som sagt, jag tvivlar inte på att android kommer ifatt snart men just nu känner jag att jag vill prova en annan telefon. Jag brukar behålla mina telefoner mellan 6mån och 1år så jag byter nog snart igen

.
Click to expand...