iPhone 4s recension?

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av Larss00n80, 5 okt 2011.

1. babydroid

babydroid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    286
    Telefon:
    Samsung Galaxy s9+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy s9+
    Telefon 2:
    Oneplus 5t
    Platta:
    IPad Pro 11”
    Fast detta är en android-sida och skall därför vara just en sida som inriktar sig på android.

Men hoppa in på närmaste iphone-sida och ge förslaget om att de skall testa en android-telefon. i-sekten kommer förfölja den som kom med förslaget, besudla dennes tillvaro, och dumförklara denna person. Iphone-sidor vill inte ha med android att göra, och android-sidor vill inte ha med Iphone att göra. Det är därför det finns olika sidor inriktade på olika telefoner, operativsystem osv. Svårare än så är det inte.

Låt swedroid vara och förbli en android-sida. Besudla inte sidan genom att testa och skriva om andra telefoner.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

2. sydeu

sydeu Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    429
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    S10

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    S10
    Platta:
    iPad Pro 10.5
    ROM:
    iOS 12
    Hahaha fanboy av högsta klass har vi här :D "besudla inte sidan genom att skriva om andra telefoner". Det måste vara det mest patetiska jag läst någonsin.

I forumet finns ju redan delar för övriga telefoner och övriga tablets så swedroid verkar ju trots allt intresserade av annat än android också även om just du inte är det. Så recensioner av dessa övriga telefoner/tablets som blir stora (som iphone, lumia 800 och liknande) skulle nog många uppskatta även om du är totalt insnöad och struntar i hur bra konkurrenters telefoner är och aldrig kommer kunna se bortanför din androidvärld :)

3. Qrac

Qrac Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49
    Telefon:
    Nokia 8

MINA ENHETER

Telefon:
    Nokia 8
    Samma sak händer ju här bara man nämner att man vill ha en recensioner på icke-android mobiler. . . . . .

Personligen tror jag att många är rädda för en sådan recension eftersom det skulle underminera deras egna låg/mellanprismobiler, men även vissa högprismobiler.

4. babydroid

babydroid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    286
    Telefon:
    Samsung Galaxy s9+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy s9+
    Telefon 2:
    Oneplus 5t
    Platta:
    IPad Pro 11”
    Fast nu är det ju så att jag själv äger en iphone 4 genom jobbet och tycker den är toppen. Och vill jag läsa något om iphone eller ställa en fråga ang just den telefonen så vänder jag mig till iphoneguiden.se eller motsvarande. Så att anklaga mig för att vara en fanboy och komma med påståenden att jag är insnöad och patetisk är bara oerhört otrevligt och meningslöst från din sida. Du resonerar som en 3-åring och har inget underlägg för dina anklagelser och påståenden.

Så jag tycker att du kan sluta vara otrevlig och istället hålla en god ton!

5. sydeu

sydeu Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    429
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    S10

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    S10
    Platta:
    iPad Pro 10.5
    ROM:
    iOS 12
    Jag sa aldrig att du är patetisk bara det sista du skrev, om du läser din sista mening igen om att besudla hemsidan för att man skulle recensera en telefon utan android borde du själv hålla med. Hur ska man kunna anta något annat än att du är en fanboy när du skriver så?

Anledningen till att jag vill se swedroid recensera och inte någon annan är att deras recensioner är väldigt bra och jag vill att samma person ska recensera då alla bedömer olika. Förstår inte varför en hemsida blir förstörd bara för att den utökar sina gränser.