Säljes: Iphone 5s olåst köpt idag!!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av tojjetok, 16 jan 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. tojjetok

tojjetok Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 913
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S25 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S25 Ultra
    vet inte om jag är på humör för att argumentera hurvida jag äger rätten att köpa byta mobiler. Hurvida det är relevant att för att DU har tittat på några av mina annonser och gör en egen analys för att jag köper byter mobiler av samma modell, skulle ligga något som inte är helt rent mjöl i påsen därav ?

bra argumentationsteknik, som sagt jag har köpt bytt mobiler i över 20år gissar på den tiden byter jag mobil säkert 1- 5-6 ggr per månad ibland mer ibland mindre. Ta gärna fram fakta och underlag på något där du insinuerar att det skulle ligga något falskspel bakom. Det är ganska allvarlig anklagelse hoppas du tror dig ha befog för det. har du något mer att avyttra ang detta kan du gärna skicka det på pm samt koppla in moderator etc, för jag tänker inte ta nån onödig smutskastning för att DU har läst några av mina annonser och där ser att flera modeller är återkommande, hur nu du får det till att det skulle vara något lurt är för mig en oklarhet. Men låt mina trådar vara ifred och som sagt kolla tradera kolla referenser här och framförallt ta gärna fram nån som blivit lurad blåst av mig hittar du nån lovar jag personlingen här och nu att jag aldrig mer skall skriva en tråd till här på forumet.
    Presentera dig gärna med namn med och nr så jag kan kontakta dig för är det något jag ej tar (verbalt) så är det smutskatsning.

2. Galax

Galax Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    270

MINA ENHETER

Fördomsfull? Det är inte ditt problem. Jag har också ägt många modeller av samma telefon, det gör inte mig till en lurendrejare.

3. Ekman

Ekman Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    606
    Operatör:
    Fello

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Kan rekomendera tojjetok :)

Skickat från min GT-N5120 via Tapatalk

4. conny85

conny85 Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    930
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    OnePlus 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    OnePlus 6
    Telefon 2:
    Oneplus 3
    Nu verkar folk ha fått bedrägeri nojja och anklagar varandra hej vilt här! Ska det fortsätta på detta vis så behöver ju inte denna del av forumet ens vara aktivt längre om misstanke ska väckas så fort en ny annons dyker upp!

Bara för att ett fåtal människor här har misskött sig så betyder ju inte det att ALLA andra också här är av samma skrot och korn som dom personerna. Dessutom tror jag ingen är så pass dum att man försöker göra en scam här nu efter allt som hänt här under så kort tid , just för att folk är misstänksamma och vakna efter dessa incidensen. Så skärpning nu och var snälla mot varandra så detta forum lever vidare efter dess rykte!

Lycka till med försäljningen Tojjetok!

5. Facemeat

Facemeat Köttfejset Medlem

Mottagna gillanden:
    550
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Så bara för någon haft flera av samma modell, så måste denne vara en lurendrejare?

Du måste skämta, annars vet jag inte vad..

6. paulreedsmith

paulreedsmith Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    480

MINA ENHETER

Ursäkta men har jag missat några "scams"? Har inte sett något. Tar mod. bort sånt eller? Var han Sturridge en lurendrejare ändå? Såg några negativa kommentarer på hans profil?

OT: 5c är en mkt fin lur. Letar själv efter en vit 5a dock :D

7. tojjetok

tojjetok Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 913
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S25 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S25 Ultra
    Tack för cred ärade swedroidare :-) känns bra. Kan meddela att mobilen är såld idag live i birsta till en glad användare här på forumet, han kan nog skriva här själv han var ypperligt nöjd kvitto allt i sin ordning sålde den för 4300 tack för pos feedback ännu en gång. Tråd kan låsas.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Ekman gillar detta.
  8. mikaoj

mikaoj Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Jag kan bara tala gott om denna säljare. Otroligt seriös. Telefonen är i grymt fint skick. Och allt var som avtalat.

Tack så mycket tojjetok

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.