Tråkigt med kundtjänsten, vad upplever du är dåligt?
Comviq har faktiskt legat stadigt i topp hos SKI (Svenskt Kvalitetsindex) så det är tråkigt att du upplever det så!
Det jag kan säga är att kundtjänsten just nu är överröst med frågor kring leveransstatus, men de vet precis lika lite om när din telefon kommer som jag och du. Givetvis är det aldrig okej att ge ett dåligt bemötande, men de är också människor och jag vet hur påfrestande många kunder tyvärr kan vara (pröva att läsa lite kommentarer på
Comviq's facebooksida).
Inte för att på något sätt skjuta ifrån oss problemet, men det är Apple som levererar telefonerna till oss och vi skickar sedan ut dem i tur och ordning. Just din modell har de inte levererat som utlovat och jag kan inte annat än att beklaga att vi inte får reda på när vi får in fler.
Vad fick du för uppskattad leveranstid vid beställningen?
Vi på Tele2 har kompenserat kunder där vi vet att deras nya iPhone inte kommer att levereras inom den utlovade tidsramen med 100GB fri surf giltig i 6 månader.
Click to expand...