Jag har ju pengarna, bara att det känns som mycket pengar att lägga på en mobiltelefon. Fast jag överväger 6s Plus (tyst, jag vet!) så jag får ju en iPad mini samtidigt. Höhö!
Flörta med min far kan jag glömma. Han är sur på mig för alla mobiltelefoner jag har köpt och sålt de senaste åren. Håller faktiskt med honom. Jag är fullkomligt galen. Lyxfällan nästa! Fast jag har ju alltid sålt av dem. Visst förlorar man på sälja men tycker ändå jag har fått tillbaks de mesta pengarna. Tur för mig att iPhones är så eftertraktade att förlusten inte blir enorm.
Haha, folk får väl välja vilka färger de vill. Kan dock inte låta bli att rynka på näsan när Gold kom och nu Rose Gold, då den var så hypad och alla skulle ha den (eller när man läste annonser som stoltserade med att det var just Gold). Folk fattar inte att det är rymdgrå som är den bästa.
Tjejer som ska vara modemedvetna borde väl också inse att rymdgrå passar alla smycken. Har du Silver, Gold eller Rose Gold, så måste ju smyckena passa. Fan vad OCD jag verkar. Haha.
Click to expand...