Iphone tangentbord till knappsats

Discussion in 'Off Topic' started by Facemeat, Oct 25, 2010.

1. wmb

wmb Android Veteran Hedersmedlem

Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    scrollbara widgets tänker väl jag rätt mycket på när man snackar widgets.

att kunna uppdatera "missed call-count" på en telefonsymbol räcker inte riktigt.

Eller Sense-vädret t.ex

2. wmb

Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    nice :)

3. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

MINA ENHETER

jaaa det finns det inte i närheten av på iphone 4. Men det som finns tycker jag är ganska gott nog faktiskt. Även om jag saknar just "riktiga widgets" på iphone 4
    Och call-counts eller sms-counts är inte vad jag anser som widgets heller :)

4. wmb

Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Skulle nog kunna leva utan widgets som är scrollbara, förvisso.

men, en iPhone som inte är JB vore total död för mig som provar allt nytt, leker försökskanin inom Android

Skulle fasen kunna tänka mig att få en IP4 till skänkes.

Men Goa. Hur står det till med ICKE JB IP4. Går det att ha en clean bakgrundsbild utan någon appdrawer framme? Känns riktigt konstigt att hela tiden befinna sig i någon startmeny

5. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

MINA ENHETER

En icke jb iphone är ju heltrist när det kommer till personifiering och teman.

Angående icke jb ip4 och clean bakgrundsbild så bra fråga faktiskt. Jag jb:ade min iphone 5 min efter jag packade upp den. Kanske kanske man kan dra alla appar till en annan desktop men inte säker alls.

Något intressant jag såg idag är

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/eK1MahyPx9Y?fs=1&amp;hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/eK1MahyPx9Y?fs=1&amp;hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

finns dock bara till JB:ade iphones såklart :) och där widgets kommer finnas. I vilken utformning vet jag inte än

6. wmb

Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Underbart, men fick bara upp en enda vision i skallen.

Apple köper upp Planket och den ideen, sen ser ni Jobs på en mässa. (ursäkta min engelska)

" For the first time ever, We are going to introduce a worldwide sensasion called Plankets. This allows you to have realtime updated information on your homescreen like weather, moving media and RSS-feeds. This is going to change our world, again, brought to you by Apple"

Last edited: Oct 26, 2010
  7. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

MINA ENHETER

Hahaha :D

"We've not only brought you fascinating hardware as Bluetooth, videocall and MMS. With our latest addition PLANKETS you can, for the first time in Smartphone history, have live updated tiles right at you're home screen. Changing shit. Apple."

8. Mathias1

Mathias1 Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

<3.