Istället för och köpa bärbar?

Diskussion i 'Samsung' startad av Janne303, 1 jul 2011.

1. _z_

_z_ Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    350
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Ok. Oberoende av vad jag skrivit tidigare, jag viker mig.

Frugan köpte en tablet igår, fan va mysig den är

Tror att jag tycker det för att jag använder min mobil till allt, laptopen kommer bara fram vid räkningsdags samt för lite bildbehandling.

Är lixom van hanterandet.

Nu är det ju dock fel märke / os, en Ipad :)

Jag är dock frälst trots att jag igår svor en del över Itunes för satan va kul den är att använda!

Fan va bra ljud den har, alltså inbyggda högtalaren. Slår min nya ganska så dyra laptop rejält på den fronten.

Är smått intresserad själv & ska kika på Samsungs nya men jag vet inte, har kört den gamla en del & då är ju Ipaden överlägsen om man kan ta Apples egenheter...

2. Janne303

Janne303 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    501
    Operatör:
    Comviq / Halebop / Fello
    Telefon:
    Xiaomi 14 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq / Halebop / Fello
    Telefon:
    Xiaomi 14 Ultra
    Telefon 2:
    Sony Xperia 1 IV
    hahaha! Funtar på Asus nu när de kommer ut med en med 3G stöd...

3. Zimmerman

Zimmerman Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

Jag köpte en iPad 2 trots att jag var tveksam till om jag skulle ha användning för den. Men oj så glad jag är över köpet! Använder den en hel del till film/tv-serier, böcker, surf och framför allt till föreläsningsanteckningar och annat vid mina universitetsstudier. Till föreläsningar har jag mycket större användning av den än en laptop så jag kan öppna och anteckna direkt på pdf-filer med penna eller tangentbord. Har även ett bluetooth-tangentbord som plockas fram när jag ska skriva längre texter.

Nu har jag möjlighet att sälja den och istället köpa en Galaxy Tab 10,1". Mycket lockad då jag trivs sjukt mycket bättre i Android än iOS, men det känns som att Android inte riktigt hunnit mogna på tabletmarknaden än så jag tvivlar lite.

Hur som helst, jag äger inte längre någon laptop. Sen jag köpte plattan fick den bara stå så efter några månader sålde jag den. Ska skriva C-uppsats till hösten så då får vi se om jag klarar mig med plattan till det också