För att installera custom roms utan att behöva göra en "downgrade". http://rootmydroid.co.uk/guides/hero/howto-root-your-htc-hero-new/
Ge inte upp det tar sin lilla tid jag bootade in en rootad 2.1 till min hero från datorn och sedan in med Elelinux ROM!
Ledsen för min svenska (Google translate) Jag hade stora problem böka mitt brittiska 3G-nätet Hero Nedvärdering av rom inga problem Gold Card lätt, men oavsett hur många olika återvinning rom jag använd den inte har root Jag installerade sedan Titanium backup, eftersom programmet föreslog jag tryckte problem som uppdateras busybox då utan att göra något annat den var rotad och jag kunde installera roms
Ok ya dude was that like incomprehensible in translation So in English Downgrading, gold card no problem simple Getting the recovery rom to work using multiple different versions impossible Then i installed Titanium Backup hit the problems button to install a "good" version of Busybox Hey Presto without doing anything else it was rooted No idea why but maybe this will help
Startar scriptet inte om telefonen andra gången så kan man köra de 2 sista kommandona manuellt med. Jag fick göra det