Jag är släkt med E-type. Sedan har min styvmammas syster varit i musikbranchen och där träffat flertalet artister bland annat Michael Jackson.
På tal om E-Type. Min kompis halvsyster var tillsammans med E-Type ett tag för några år sedan, och han var på besök här i det lilla samhället där vi bor (eller bodde, jag har flyttat nu).
Jag träffade Bill Clinton när jag bodde i Hanoi. Det får väl anses som en Lassie. Svenska artister har jag träffat många, de orkar jag inte räkna upp. Jo, chiles president också. Det i Hanoi det med. Jo, Janna Svensson var jag ihop med i Eslöv för hundra år sedan. Typ 1995. Hon blev sedemera slitzbrud, fast hon var bright.
Har man TRÄFFAT nån kändis är det väl egentligen inte en "Lassie", det ska ju så att säga var minst andra eller tredje led. Typ som när jag och polaren körde bakom Lili och Sussie i en kilometer
Såg Jonas Gardell utanför Skandia på Drottninggatan häromdagen. Han stod och höll i en cykel - med barnstol... tanken svindlar - med ena handen och pratade högljutt och argt med någon i sin mobil, som han höll i andra. Sedan hoppade han upp på cykeln och for iväg. Mobilen var en f.ö. en iphone, 3G eller 3Gs.