Skickade in min lur till Anovo
tre dagar efter DOA tiden (en tjej på LG hade sagt två veckor och dubbelkollat..) Anovo laddade batteriet "batteri laddat OK" och skickade tillbaks skrotet, har blivit mäkta irriterad på LG's förhållningssätt så mailbombat lite senaste dagarna. (Slapp dock betala något)
Hade jag bara kunnat gå till vilken butik som helst och visat upp felet istället för att skicka den fram och tillbaks till Anovo med dom riskerna det innebär, skulle dessutom vara droppen om man efter
tre gånger (sex veckor utan telefon) får en sunkig, repig, beggad, refurbad enhet...
Hela senaste svaret:
"För att få sin enhet utbytt krävs 1, att den uppfyller DOA (Dead On Arrival) kriterierna eller 2, att felet kvarstår efter den varit på service 3 gånger. Om Anovo har konstaterat att din telefon ej är defekt är den uppenbarligen inte det.
Att Inwarehouse inte har någon fysisk butik spelar ingen roll. Om du kontaktar de så kommer de att hjälpa dig med att skicka in den på service/få den utbytt/och så vidare."
Click to expand...