Jakten på en vit S7 Edge

Diskussion i 'Galaxy S7 Edge - Allmänt' startad av Albin, 26 feb 2016.

1. Bagge

Bagge Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    39

MINA ENHETER

2. dt33

dt33 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    602

MINA ENHETER

Bara ta upp det med Komplett, GearVR skall ingå vid alla S7/S7 Edge och det är Samsung kampanj. Annars har Komplett gjort en fuling och behåller GearVR själv för sälja den senare.

3. Bagge

Bagge Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    39

MINA ENHETER

Komplett hade inte vit färg förens nyligen, och då de vet att de inte kommer få in vita förrens kampanjen är slut gissar jag att de helt enkelt inte nämner den. Även Dustin har plockat bort vr gear, redan förra veckan. Kanske går att tjata men finns andra återförsäljare som fortfarande listar kampanjen så varför inte välja en annan.

4. dt33

dt33 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    602

MINA ENHETER

Det är bara fult att exkludera GearVR. Samsungs kampanj gäller alla förbeställningar fram till 10 Mars. Om Komplett lägger upp det nu ska det ingå GearVR. Fast som du säger har andra butiker också har Vit Edge. Netonet, EL-G, Cyberphoto, Halebop, säkert flera butiker har också vit Edge och där ingår GearVR vid förbeställning fram till 10 Mars.

5. Bagge

Bagge Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    39

MINA ENHETER

Komplett listar nu även den vita i lager, vilket dom är unika med att göra, detta gjorde att jag kände mig tvungen att chatta med dom om varför de inte listar den vita tillsammans med Gear VR.

Enligt killen jag pratade med så hade de fått informationen från inköparen att endast Svarta och Guld fick säljas med Gear VR. När jag påpekade att varenda butik förrutom dem säljer den vita med Gear VR höll han med om att det var märkligt. Men tyvärr kunde han inte göra något åt det.

Lagen om alltings jävlighet

Last edited: 9 mar 2016