Det här gör mig så jävla skitförbannad. Hur är det ens möjligt att inte kunna distribuera en fil (som är färdig för distribution) i dagens samhälle? Den lär ju inte distribueras från en server i världen (om den nu sagt adjö). Inte heller har jag hört om nån av HTC:s faciliteter brunnit ner eller översvämmats.
Samtidigt säger Tre Sverige att de avvaktar information från HTC vad det är som strular, det är minst sagt motsägelsefullt.
Jag älskar Sense men inte till vilket pris som helst. Vi här är såna som köper det senaste, beställer innan release och har en svår förlossning i väntan på produkten. Detsamma i väntan på nya versioner av operativsystemen. Detta kan inte Tre och HTC leverera.
Man kan ju anta att HTC tvingas vända på örena och att det är resultatet av det vi ser nu. HTC har halverat sin omsättning sedan 2011 och kanske syns det på deras FoU-avdelning.
EDIT: Nu tänker säkert flera "Men byt då för fan, sitt inte här å gnäll!" Jo, det lutar ju åt det.
EDIT2: Tre visar ju rätt tydligt att det inte är oss (avancerade användare?) de vänder sig till då de inte erbjuder en enda HTC och inte heller Nexus 4. De vill ha en enkel resa med iphone och nån Doro.
Last edited: 27 december 2012