Jag vill kompenserad med en ny mobil synd att dom bara har modeller som jag inte är intresserad av alls
Haha, jag är inne på FB och skriver men blir lite motarbetad av andra skribenter som inte fattar min hemliga agenda
Ställer frågan igen: Har vi några som helst juridiska möjligheter? Vet att det låter långsökt men då skulle vi kunna sätta ordentlig press på 3!
Om de inte ger ut uppdateringen har de brutit sin policy och kundens kontrakt om de nu inte är smidiga och ändrar den, (med reservation för ändringar) nu när de har tagit ur HTC ur sitt sortiment, man vet aldrig vad de försöker komma undan med. Det prövas oftast hos ARN.
Förlåt för ot men ni är min hjärntrust. Nexus 4 eller S3? Jag kan snart inte hålla hoxen längre, det luktar svavel, böldpest och allt som hör helvetet till om den pga Tre/HTC. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Det har inte slagit er att det kanske finns många som läser här men inte tycker det är så farligt att vänta? Jag kan faktiskt inte förstå gallan som spys både högt och lågt i tråden. Jag har en fantastisk telefon, den bästa jag har ägt hittills. Självklart vill jag ha den nya mjukvaran men bara för att den finns blir ju inte den gamla versionen sämre. Den är lika bra som den var innan den nya versionen kom. Själv saknar jag bara att kunna skrolla förbi ändläget på hemskärmarna men det har jag löst med Nova Launcher. Så jag lutar mig tillbaka och väntar in den nya mjukvaran. Den kommer när den kommer. Under tiden har jag fortfarande en fantastisk telefon som förhoppningsvis kommer bli ännu bättre.
Japp, precis så känner jag också. Sugen på JB, men sjukt nöjd med telefonen som den är. Mest irriterad är jag på att både HTC och 3 är så jävla dåliga på att informera, samt att 3 envisas med sin förbannade branding.
Jag håller absolut med. Utan information skapas lätt irritation och spekulationer. Brandingen gillar väl inte någon (förutom 3) men den visste man ju om när man skaffade telefonen. 3 var klart förmånligast för mig så jag tycker det var värt det.
Köp din telefon hos The Phone House, med 3Abb och till samma pris (oftast) så får du nästan alltid en olåst och obrandad telefon
Jag vet inte vad du har för erfarenheter av detta forum, Tre på FB, din telefon och tidigare HTC-erfarenheter men jag ska ge dig en del av mina: Framflyttade datum, detta gäller releaser av telefoner och det gäller releaser av mjukvara. Nödlögner från folk utan kunskaper om det de svarar på. Samma hårdvarufel på flera olika modeller med år emellan och då tänker jag på antennproblemen, de är värre på HOX än där jag först kom i kontakt med dem, på DHD:n. Hur många filmer på youtube finns det inte om hur man ska laga skiten själv när serviceombuden misslyckas (hört, fel ej konstaterat, ny programvara ilagd, förrut?). Det är deras förbannade fjädrande bleck som strular och inget annat. Har dom byt ut hela FoA på hTC? Det här förstår du har ackumulerat en hel del misstro mot Tre och HTC och för mig och kanske många med mig har denna JB-gate blivit en droppe som fått bägaren att rinna över.
Jag köper din förklaring. Har ingen erfarenhet alls av 3 på Facebook och har inte hängt här allt för länge. Min förra telefon var en Sensation och den var jag också nöjd med. Min nuvarande HOX fick jag lämna in för att GPS:en hoppade men den blev lagad på tre veckor och har fungerat felfritt sedan dess. Men nu förstår jag att det ligger mer än själva förseningen av mjukvaran bakom den massiva kritiken här. Fast om alla som är nöjda med sina HOX:ar gjorde en Youtubefilm var så skulle det nog bli lite mer balans i kritiken.
På Twitter svarar de mig inte längre. På frågan vad som händer: vi har godkänt uppdateringen och väntar på HTC. Vi hållet kontakt med dem. Min följdfråga: vad säger HTC då? Därefter tystnad. Så frågan är om de har kontakt. Dessutom säger de att många kunder vill ha brandat... Jo Tjena! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Jag köpte en returmobil från Fyndhörnan, så jag tror inte att Phone House hade gett mig samma pris. (Pott199 utan någon engångsavgift) Haha, på riktigt? Varför skulle NÅGON vilja ha det?