Ja, fast den sätter också på apn/wifi var 15e minut för att låta saker synka. Det här har till exempel tillåtit mig att ha facebook på 15 snabbaste uppdateringsintervall, väderwidget, osv på snabbaste uppdateringsintervall utan att jag förlorar speciellt mycket batteri på det.
Mer saker den kan göra är att tex stänga av wifi/apn helt på nätterna så att facebook etc inte synkas när man sover (rätt onödigt, inte sant?). Sparar batteri om man inte har tillgång till laddare just då.
Inte att glömma är att programmet sätter på wifi/apn när man sätter på skärmen. Så om man använder telefonen hela tiden så ser man ju inte så stor skillnad.
Jag är just nu på 1 dygns användning, 66% batteri kvar. Jag tycker iaf. det är väldigt bra med tanke på att facebook, gmail, väderwidget osv synkas var 15e minut.
wmb, nu kommer jag inte ihåg hur batteriet på Hero var, men om det räcker så länge så måste det vara riktigt bra. Det känns dock som att det borde vara omöjligt för dig att få SÄMRE batteritid med det här programmet.
Click to expand...