Jag köper bara julklapp till min fru. Det blir kanske en DOOGEE F3 Pro. Valencia2 Pro är inga problem att sälja i så fall. Vi får se.
Julklapp åt far inhandlad! Blev en domkraft då Jula lägligt nog hade kampanj på en rätt fin lågbyggd variant! Till morsan har jag so far en fruktskål, lol.. Jag och julklappar alltså.
Jag är ute efter ett par trådlösa in ear-hörlurar, men kan inte bestämma mig för om jag ska önska mig Sol Republic Shadow eller Jaybird X2. Vilka hade du valt? Varför? Tips på andra bra? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3303469&ref=192 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3283628&ref=192
Nice tråd! Till bror blir det hörlurarna Bose quiet comfort 20 2Gen. Till mor och far tänkte jag en resa till våren, kanske till Vietnam vi får se, och en ChromeCast... Syrran vet jag inte än hon gick iofs en iphone 6 på som födelsedag så hon kan få något billigare nu, kanske flygbiljetten hem till Sverige. Och tjejen vet jag inte vad hon ska få
Oj, vad har du för relation idag till ditt ex? Jag menar ni ger varandra fortfarande julklappar men det är inte bättre än ett doftljus... Nyfiken [emoji16] Hell Yeah \m/
Morsan ska jag se om jag kan hitta en Tellstick Net åt, beställt ett duschmunstycke som byter färg beroende på temp. Pappa vettefan... Lillebror har jag köpt tre presenter till [emoji58] Mi 1000 mah powerbank, 1m lightningkabel och trådlösa in ear hörlurar. Borde inte få någon egentligen, fick en inslagen enkrona förra året... [emoji52]
Pappa: Kenu Airframe till båda bilarna för att ersätta de stora universaldockorna han har nu. Bror: Knivställ, DP -> HDMI-kabel. Mamma: Ingen jävla aning Flickvän: Ätbara underkläder till bägge, två liter chokladsås och en tub vispgrädde. Till resten av släkten: 100:-/person som skänks till diverse olika välgörenhetsprojekt som jag vet att de tycker är bra. Till exempel morfar som är gammal rektor, där skänks 100:- till att flickor i något u-land ska få gå i skola. Sedan skänker jag de julklappspengar jag själv får till diverse projekt som jag vill stödja. Har inte fattat grejen med att köpa prylar till varandra för flera tusen.
Skulle kört på Jaybird. Det är den som jag har sett folk använda och prata gott om. MKBHD rekommenderar den varmt! Sol Republic Shadow har jag aldrig hört talas om. Skulle kört på den andra som är mer mainstream. Brukar oftast vara bäst.
Detta fick jag i julklapp. Filmer. Kalsonger. Sockar. Tröja och T-shirt. Mjukisbyxor. Stekpanna. Knivar och skärbräda. Lotter. Deodorant och schampo. iPhone 6. 3-dagars Sweden rock biljett inkl hotellboende. Säger varje år att jag inte vill ha något men ändå köps det klappar för tusentals kronor, speciellt dom två sista posterna. Så har ni andra varit lika snälla som jag varit?
Jag fick: Steam Link Steam Controller Marshall Acton Tandblekningspenna Pengar Stekpanna Stekpanna för ägg Kastrull för ägg Lyktor Kläder Badkort Chromecast Audio Bakform Bunke Löfte om att få ta över föräldrarnas bil när jag fyller 18. Mycket nöjd!