Hade så jävla tur, min flickvän önska sig en väska från Vicotria Secret, kosta 3k, sen när jag åkte och köpte den så var det 30 procent rabatt på väskor. Nöjd ;D
Förstår inte hur du lyckas, oftast när man köper något till sin tjej blir det helt plöstligt dyrare. Så är det här i japan iallafall XD
Jag är den som blev mest chockad över hur hon reagerade. Glad börja gråta och börjat skrika. Lite besviken blev hon när jag öppnade garaget och gav henne nyckeln till min evo. Men nu har hon iallafall schysst boende och en bil
Fick en Apple TV4, brödrost, hockeybiljetter och raggsockor. Tycker dock mest om att ge till barnen och frugan Spontanköpte en PS4 till hela familjen på black friday rean, så den är väl lite till mig också
Fick ännu ett års adoption av min sjöko, en herrans massa ätbara saker samt en ugly christmas sweater. [emoji14]
Jag fick en Eka kniv och Lego Mini Cooper. (presentkort och pengar också) Min man fick peak p piké och två ps4 spel. Förutom klapparna till barnen så köpte vi två ps4r och en Moccamaster till oss själva i familje-julklapp.