Kalori förbrännings råd sökes!

Diskussion i 'Off Topic' startad av Sallis, 25 okt 2011.

1. Skywriter

Skywriter Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    142

MINA ENHETER

Jag håller med. Det är inte svårare än 1-2-3. Samtidigt kan det vara väldigt svårt att bryta dåliga vanor men det är nödvändigt.

Jag har inte mycket till övers med dieter. Målet måste vara långsiktigt och dieter är bara kortsiktiga. Läste en artikel om det för några dagar sedan och där hävdades det att 2 år efter en diet har 80% gått upp mer än dom gick ner.

Man måste äta varierat och på ett sätt som passar en själv. Den enda gången jag undviker kolhydrater är sent på kvällen. Anledningen till det är att jag kan ha svårt att varva ner och somna. Det är så jag funkar och lite ägg och keso funkar bra för mig för jag blir mätt, står mig och har inga problem att sova.

När och hur ofta man ska äta är också nått man måste lyssna på sin kropp. Denna hets med att man ska hela tiden ha nått i magen tror jag inte på. Stenåldersmänniskorna gick knappast omkring och åt konstant. De åt när det fanns mat. Det är inte farligt att vara hungrig

Det som är absolut viktigast är att man gör nått som är långsiktigt. Man kan inte banta hela livet. Äta nyttigt och motionera är däremot något man kan göra resten av livet.

2. Sallis

Sallis Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    51

MINA ENHETER

Tack för alla råd, Har varit riktigt trevligt läsande!
    Ska försöka mig på din dryckblandning ikväll, får se hur det blir ;)

3. DreamHawk

DreamHawk Android Medlem

Mottagna gillanden:
    419
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 7
    ROM:
    IOS11
    Telefon 2:
    Google Galaxy Nexus
    ROM:
    LineageOS
    Andysign har blivit lite av min personliga coach. Så jag får all hjälp av han :) uppskattas!

Sent from my Nexus S using Tapatalk