Än så länge har det fungerat bra. Har prövat kortet i flera mobiler och i en MiFi-router och får identiska hastigheter mot
Tele2. Det verkar således inte vara någon nedprioritering eller liknande av trafiken.
En liten grej jag reagerade på var dock att de tar betalt för att ringa fröken ur (nr 90510). Jag behövde göra ett samtal för att pröva om VoLTE var aktiverat (det var det inte) och de debiterade det som ett premiumsamtal, så jag fick betala 1 spänn för det.
Numret är dock ej ett betalnummer och jag har aldrig blivit debiterad för det på något annat abonnemang jag testat eller själv har. Jag antar dock att det kommer fixas när de lanseras mer officiellt.
Bifogar lite screenshots från "mina sidor". Finns lite information som är motstridig, t.ex. står det att man inte har uppsägningstid på vissa ställen, medans det står en månad på andra ställen. Återigen, som Katshing själva säger, så kommer de säkert att fixa det inom sin tid.
Det gick inte heller att skriva i en egen anledning till uppsägning, jag fick bara ett felmeddelande då. Det fungerade dock bra att välja något i listan och få abonnemanget uppsagt direkt.
Click to expand...