Det innebär nog att lagret har fått in ordern och nu packar/skickar den. Bör ligga på postbilen ikväll senast.
Konstigt, för grejen är att det först stod ej släppt för leverans, sen idag ändrades det till leveransklar och släppt för leverans... pratade med en vän nyss på telefonen som jobbar på postens lastkaj och han sa att på söndagar kl 19.00 brukar postbilen hämta upp paketen på post centralen för att sen åka mot stockholm. Så att dom som har skickat paket på en fredag får sitt paket leverat på måndagen, men detta beror på om företaget har lämnat in paketen än... så leveransklar kan betyda att deras lager har tagit emot beställningen och godkännt den men inte att den skickats
Får hålla tummarna för att det betyder att de lämnat in den till posten och paketet dyker upp här imorgon. Skulle nog ändå tro att jag får vänta till Tisdag.
Det stod sådär hos mig till det kl. 18:30 i fredags övergick till order skickad. Då fick jag ett mail med kolliid av Katching.
Då har även jag beställt en Hero från Katsching samt ett Sandisk Ultra II 8 GB Micro SDHC-kort (klass 6) från CDON (319 kr + 29 kr frakt), då Katsching inte hade sådana. Hoppas den dyker upp på tisdag.
Händelser 2009-07-31 20:29 Göteborg Sorterad 2009-07-31 18:31 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen
Tyvärr bara express och företagspaket som kördes ut på söndagar fick jag sms om nyss av min vän, så Tisdag kan ni räkna med att få se er hjälte tidigast
Den är iaf bra nära nu. Jag har inte förlorat hoppet om att få den idag. 2009-08-03 04:34 Stockholm Sorterad
I så fall har någon vänlig jeppe tagit den på cyckeln, för i Stockholm är den Från: KATSHING Till: 17164 Solna Här är din försändelse:3 aug kl 05:30 Stockholm, Sorterad
Posten lär ju har runt 40 Hero's på kontoret hehe. Samma här btw; 2009-08-03 04:30 Stockholm Sorterad
2009-08-03 09:56 Nära dej Försändelsen har kommit till Postens serviceställe Tidig lunch från jobbet idag...