Vad är det som du skrev Galaxxy? Jag kör inte med Touchwiz 3.0! Kör Darkys V8.0 och använder den launchern!
Några korta erfarenheter från K12j-T3: Lade in den igår kväll. När jag gick och lade mig vid tolv hade jag 35% batteri kvar. När jag vaknade nu vid halv tio hade jag 31% batteri kvar. Enda jag har som synkar är min kalender var tredje timma. Bakgrundsdata är på oxå. Wifi, gps avstängda. Så lite har den nog aldrig dragit för mig över en natt. K12h drog nog iaf minst det dubbla över samma period. Det enda jag har gjort med telefonen idag är att skriva detta meddelande på Tapatalk och har väl tagit 15 min att göra det med lite pauser (vet att det är länge) och nu har batteriet droppat till 25 % alltså 6 pinnar. Det måste jag säga tycker jag är rätt dåligt, eller är det normalt? Lite input från mig. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Blir väl att köra T3 så länge då. Hinner säkert komma ytterligare något nytt innan jag vaknar :-) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Hur får man in doc's rom??? har testat att lägga in den vi int.sd och döpt om den till update.zip men den säger bara kan inte öppna ??
Du ska inte döpa om den. I recovery välj install zip from sd card och sen letar du upp doc rom på sd kortet. och sen väljer du install.