Köp utav HTC Desire - Frågor

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av itadruid, 10 aug 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. itadruid

itadruid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Jag vet det :) jag har redan en xbox 360 och en speldator men jag vill gärna ha nånting att spela på när jag pendar till skolan ungefär 40 min. Vrf ska jag köpa en PSP eller Nintendo när jag ska köpa en ny mobil? :P

2. itadruid

itadruid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Bumpar min egna tråd

Efter ha sett DHD och DZ släppas så faller ingen av de i smaken och de verkar inte vara "någon större" uppgradering från Desire förutom storleken, vilket jag inte vill ha en tegelsten (aka DHD).

Jag har som sagt inte köpt en Desire ännu och väntar på en prissänking, tror ni den sänks nu när DHD och DZ ska släppas eller ska man bara köpa en och inte vänta längre? Är smått sugen på x10 mini pro också men de lirar i olika ligor så att säga. vad tycker ni ska man vänta tills mellandagsrean? eller ska man köpa x10 mini pro nu när den fått 2.1?

3. Dawe

Dawe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Troligtvis skulle nexus one få 3.0 om nu hårdvaran klarar av det. Den lär väl åtminstone få 2.3

Ska du spela på nallen bör du som sagt gå på samsung galaxy s. Den går att jämföra någorlunda med iphone 4.

Någon mobil ur sony ericssons x10 serie eller för den delen x8 serie skulle jag heller inte rekommendera om du är ute efter att spela eller för att vara garanterad nya versioner av android. Ingen av deras enheter har speciellt bra hårdvara (cpu och minne) eller skärm med upplösning jämfört med konkurrenterna. Jag har testat x10 mini och mini pro en liten kort stund och de flöt väl på bra fast på tok för små skärmar. Däremot bara en kort stund som jag testat de. Däremot x10 har jag testat under längre stunder efter som en polare har den som jobb mobil och det var visserligen innan 2.1 kom till den men den kändes för jävla seg i skärmen och han har inte fått angry birds att lira på den t ex. Vet däremot inte om han testat efter 2.1 uppdateringen men ja det borde säga det mesta om de telefonerna. Utifrån vad du har sagt att du kommer använda de till skulle jag inte rekommendera någon av sony ericssons android lurar.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.