Jag har inte gjort något med "WyWallet". Aldrig hört talas om det ens. Och jag kunde köpa appar med mitt Comviq kontantkort
Carrier billing ska vara aktivt för er som har 3 nu. Android Police: Google Play Carrier...nd, And Wind Italy. http://goo.gl/mag/BhHlHfp Sent from my LT26i using Tapatalk 2
Testade på min egen nu och även om man har lagt till kreditkort så kan man välja andra betalningsalternativ innan man godkänner och där hittade jag alternativet för Telenor. Sent from my LT26i using Tapatalk 2
Jag har egentligen inget direkt behov att detta men jag blev ändå lite nyfiken. Hur faktureras denna kostnad till er som kunder sedan? Står det helt enkelt som "Förmedlad tjänst", lite som SL-biljetterna innan ändringen för några månader sedan?
Förstår inte riktigt vad du menar. Men efter att jag köpt en app på detta vis så har pengarna dragits från mitt kontantkort och sedan har jag fått ett mail om att mitt köp gått igenom. Skickat från min Galaxy S2 via Tapatalk 2
Tror det står sms köp eller betalsms. Så idag att jag också hade fått via 3. Sent from my LT26i using Tapatalk 4 Beta
Nu kan jag helt plötsligt inte köpa appar längre. Får följande meddelande: "Betaltjänsten i mobilen är inte tillgänglig. Försök igen senare eller kontakta din mobiloperatör". Någon annan med detta problem? Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2