Köpa en O2x?

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av fusiob, 16 dec 2011.

1. Magnus72

Magnus72 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Gyns inte när det gäller spelprestanda i alla fall där slår faktiskt O2x SGS2 många gånger i ren framerate.

Sen har SGS2 mer problem med kompatibilitet av spel än vad O2x har.

2. papinho

papinho Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    67

MINA ENHETER

Eftersom alla spel är endast exklusiva till Tegra så blir det problem ja, de är optimerade för bästa prestanda till O2X. Jag tror dock om Nvidia inte hade valt att exkludera alla andra telefoner så hade SGS2 smiskat O2X rejält. Bra att vi har chainfire dock.

3. Magnus72

Magnus72 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Njae inte alla är Tegra 2 exklusiva, men som tur är så funkar ju Chainfire riktigt bra. Nu har jag dock gått över till Iphone 4s då jag lirar oerhört mycket på min telefon. Frugan har dock min LG Optimus 2x men det märks att 4s smiskar både Optimus 2x och Samsung Galaxy S2 rejält när det kommer till ren spelprestanda.

Dock så ligger Android mig varmt om hjärtat så jag kommer definitivt att skaffa en Android lur igen när Quad Core telefoner kommer. Men för nu så kör jag på med min 4s som jag är grymt nöjd över.

4. Cylon

Cylon Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    31

MINA ENHETER

Jag är tämligen nöjd med min
    O2xa speciellt sen jag rotade den.
    O2x an känns mycket bättre i handen än ex sgs2. Istället får du en mycket sämmre uppdaterings vilja med o2x an.
    Sgsan sticker gärna ur handen typ hal tvål och är löjligt lätt. Men bättre uppdaterings vilja istället.

Men jag är nöjd med o2xan. Jag skulle bara roota den om du nu slår till, iofs skulle jag göra det samma med 'tvålen'.

Sent from my Optimus 2X using Tapatalk