Om jag ska ge en sammanfattning nu efter att ha testat under helgen...
Sett till priset är det ett kap, alltså köper jag en mi box s kostar det 700 sek för android tv. Här får jag en android tv på köpet kände jag. Netflix, tv4play, svt, youtube funkade smärtfritt.
Det kassa var väl keystone projekteringen. Denna var urusel, står den hyfsat rakt så funka den, men som i mitt fall snett så var jag tvungen att göra de manuellt. Vilket i sin tur är OK kan jag tycka. Är inte inställd på att jag ska köra den i evigheter utan är en bra step-in modell, nästa blir garanterat bättre köp med en större budget. Men för mig, kände jag detta var rätt "steg in" till att testa en projektor. Färgen i hörnen är lite svagare än mitten också, det glömde jag skriva. Men tror detta är vanligt i projektorvärlden. Att få in fokus var också lite jobbigt ibland.
Ljudet projektorn avgav i form av fläkt lät lite mer än önskat, men när man har ljud igång så märks det inte supertydligt. Ljudet från projektorn var OK men beror på vad man har för krav, mina är som sagt låga.
Summa sumarum : hur är det möjligt att få en projektor till detta priset med android tv? Men, vi får se hur länge den funkar... Ljusstyrkan var ok men jag kollade bara i mörker, var lite svagt när solen dök fram. Projekterade på en beige slät vägg och taket vilket fungerade bra båda två.
EDIT : projektorn det gällde är den nedan. Står att det är en HY320 på enheten. Inget märke står där, så tror LQWELL och magcubic är samma tillverkare i botten.
Amazon.seClick to expand...