Köpråd Kina-mobil ( dilemma deluxe ) - 2K max

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Falconetti, 20 dec 2016.

1. Falconetti

Falconetti Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    39
    Nej, självklart förstår jag skillnaden, och jag har redan siktet inställt på en RN3. Såg även att en RN4 med Snapdragon är på ingång i mitten av Januari, känns dock som jag klarar mig utmärkt med en RN3 till ett lite attraktivare pris. Läste lite kommentarer från folk som beställt ifrån Xiaomi store på Aliexpress och där gnäller över att skyddsfilmen som dom köpt till sin internationella RN3 är anpassad för versionen avsedd för Kina-marknaden och därför är aningen för kort, vad är din egen erfarenhet kring detta?

2. mobilapan

mobilapan Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    893
    Operatör:
    Fello, Claro, Movistar
    Telefon:
    Mi 11 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello, Claro, Movistar
    Telefon:
    Mi 11 Ultra
    Jaså låter som ett rykte om RN4 med Snapdragon? Sen behöver ju inte en sån automatiskt bli bättre än RN3, särskilt inte om den bara är för Kina och/eller Indien.

Det finns andra företag som säljer skyddsfilm och skal som passar RN3 Special Version även om Xiaomi Store inte gör det.

3. Falconetti

Falconetti Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    39
    RN4 med Snapdragon är avsedd för den Indiska marknaden i första hand, eftersom ju Xiaomi inte får sälja mobiler där baserade på Mediatek. Jag väntar inte på den utan beställer gladeligen en RN3 till ett lägre pris.