Hade ju lyckats välja den svarta med S/M-band istället för M/L i all hast.
Tänkte att det kunde väl komplett hjälpa mig att ändra då det fortfarande verkar finnas saldo för båda i deras "lager". Nepp. De kunde han inte hjälpa mig med, så jag lär betala mellanskillnaden mellan den jag förhandsbokade och det nya priset. Vilket jag inte är intresserad av att göra.
Har haft två mindre entusiastiska kundtjänstmedarbetare på komplett på två dar. Ointresserade av att hjälpa till och liksom "ditt problem, lös det själv"-mentaliteten. Tänkte att det väl är lätt för dem att bara ändra till andra artikeln(då de fortfarande kostar samma pengar).
Tur jag har andra band hemma. Har aldrig handlat av komplett förut och tänker aldrig handla av komplett i framtiden heller. Netonnet är milsväg bättre när det kommer till kundtjänsten.
Edit: Avbokade och bokade om rätt "modell"
Last edited: 17 sept 2024