Diskussion: Köptråden: Galaxy S22+

Diskussion i 'Galaxy S22+' startad av Swedroid, 9 feb 2022.

Taggar:
  1. cjb

    cjb Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jan 2011
    Inlägg:
    2 124
    Mottagna gillanden:
    1 059
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S23+ ; Galaxy S10e

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S23+ ; Galaxy S10e
    Jag är nöjd med min, lite smålagg finns det fortfarande här och där men inget som stör mig iaf. och det blir väl bättre efter ytterligare någon uppdatering.
    Jag bytte från en S21 till S22+ framförallt för att få lite större skärm och lite bättre batteri vilket jag tycker den levererat.
    Nu är jag ingen tung användare, spelar t.ex. inte på den, utan den används till att ringa, sms, surfa och lite praktiska appar.
     
    Pettapan gillar detta.
  2. wick1985

    wick1985 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 mar 2010
    Inlägg:
    165
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej!

    Jag har sett att Comviq har en super bra deal med S22 plus. Men det jag funderar över, hur är den att ha i fickan då den är 6.6 tum? Tar den mycket plats? Och utöver det så har den ju inte snapdragon utan andra processorn, hur är den processorn? Är ni nöjda eller missnöjda?
     
  3. Kenta2

    Kenta2 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jun 2015
    Inlägg:
    178
    Mottagna gillanden:
    99
    Jag slog till på det erbjudandet 5.5 KSEK för en lur som annars ligger nära 12 KSEK i butik. Jag hade S10+ innan så formatet känns ganska lika. Förutom att S22+ är tjockare och lite tyngre. Batteritiden blev dock väldigt mycket bättre. Om man är van vid storleken så är det inte ett problem. Kan bli lite väl bulkigt om man kör plånboksfodral. S22+ är i storlek och tjocklek nära iPhone 13 Pro Max. Så visst den är inte liten. Exynosprocessorn är helt ok förutom att några få 3e partsappar som tex Twitter hackar lite på Exynos SOC. Det är Twitter som inte orkar anpassa. Kameran var bra i S10+ men denna var än bättre. För 5.5 KSEK är det en grymt bra deal. Tror dock idag är sista dagen för att få den som månadens mobil augusti.