Diskussion: Köptråden - iPhone 11 + Watch Series 5

Diskussion i 'iPhone 11-serien' startad av Swedroid, 10 sept 2019.

1. Soya85

Soya85 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14
    Skönt! Enligt min orderstatus för leverans var det vecka 43-44 Den 17 oktober. Nu kan man inte längre se status för telenor valde mitt i alltihop uppdatera leveranssystem och lagerflytta så enligt deras hemsida är det nu förhoppningvis v 48-49 :mad::mad: men jag hoppas innerligt på tidigare... kan inte beställa via nån annan då jag har det via change :(

2. nictc

nictc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    269
    Telefon:
    iPhone 8+

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone 8+
    Vilken e de?

3. Soya85

Soya85 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14
    Iphone 11 pro midnight green 64gb

4. Soya85

Soya85 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14
    jag har nu äntligen fått min PRO! Men inte via telenorbutiken. ( va beredda på lite längre story nu och kanske aningen rörigt ). Jag gick in där i em för att se till att få mer information. Jag fick då ett nummer att ringa som bara är för oss som väntar på telefoner tydligen. Nåja, jag gick därifrån, ringde och fick då till svar att de fått uppdaterat hos sig att de skulle dröja till v 49-50 iaf. Då blev jag ännu mer irriterad och sa att de minsann kunde uppdatera sidan om detta då. Och deras dåliga ursäkter troligen skulle fortsätta och att de som bestämt om lagerflytt minsann kunde få höra hur jäkla korkade de var/är.

Gick sen in på phonehouse då en kompis skulle kolla en sak. Jag frågade då om PRO och deras lager. Jo men de kan vi fixa till på onsdag ( den gröna). Och man fick nu boka osv även hos dom med telenor change numera. Sagt och gjort, gick till telenor bad dom stänga orden vilket de solklart förstod och sen tillbaka till grabbarna på phonehouse. Väl där igen kommer en kollega till han som hjälpte mig fram och säger ’måste det vara den gröna?’ Och skrattar lite, ’ vi har rymdgrå här’ och så sträcker han fram handen. Ja som ni förstår sket jag ju i den gröna och tog den de hade hemma . Orka vänta mer liksom (beställde på telenor 25/9). Så nu har jag äntligen en iPhone igen och jag älskar den trots bara lite användning ännu hehe. Nudients transparenta skal känns helt ok på såhär långt också.

gneken, R3b0rn, Thedeflas och 2 andra gillar detta.
  5. Droid96

Droid96 Guest

Äntligen fick Telia fingret ur och löste eSIM för företagskunder. Skönt att slippa ta med telefonen till gymmet. :-)

B98566B1-7446-41A0-808C-6819300A0283.jpeg

Får se hur det påverkar batteritiden.

Soya85, R3b0rn och kissidor gillar detta.