hmm märkligt, du kommer nog få en ny skickad mobil eller pengar tillbaka om dom nu inte hittar telefonen. Men det är ju som vanligt med dessa olika post-företag nu förtiden, alla slarvar ju bort paket hela tiden och så tar det hundra år innan man får ett svar eller information av dom.
Jo, jag tror säkert Oneplus skickar en ny i så fall. Det är bara drygt att vänta en månad på att få sin mobil. Snart kan jag lika gärna vänta på Oneplus 9.
Ursäkta men, det är en av de dummaste artiklar jag läst! Hur f*n ska CPUn bli snabbare av mer RAM?... fördelen med mer RAM är att man kan t.ex starta ett spel utan att andra appar stänger ned i bakgrunden. Jag hade en OnePlus 8 med 8/128 och kunde störa mig på att 3 flikar i chrome och Mobile legends i förgrunden var tillräckligt för RAM management att vilja stänga ned min 2 flikars firefox. Detta händer inte längre med min OnePlus 8T med 12/256. Dock ett ganska obefintligt problem med tanke på att CPUn är supernsabb i båda enheterna och laddar upp apparna på mindre än ett ögonblick, men alla är vi olika. Men som sagt du får INTE mer PRESTANDA av CPU pga. Mer RAM. Att han mätte upp 1% skillnad i prestanda mellan enheterna kan bland annat vara pga. 1. Olika förutsättningar, t.ex rumstemperatur, annat junk installerat, osv.. 2. Ingen CPU är exakt samma som en annan, då vissa tolerans nivåer finns vid tillverkningen av CPUs. 3. Eftersom det enbart handlar om 1% så kan fet vara så simpelt som att ljuset i rummet ändrades och enheten använde en smula CPU kraft för att höja/sänka ljusstyrkan. Men återigen, väldigt dum artikel, RAM är inte Hästkrafter, RAM är det som avgör hur stor "arbetsbänk".
Oneplus brukar väl sällan rabattera sina priser jämfört med Samsung osv? Oftast när de släpper ny modell de sänker priset på den gamla. Knappt då.
Är detta ett bra pris? 535 dollar plus tullfri frakt. [US$629.00 10% OFF]OnePlus 8T 5G Global Rom NFC Android 11 8GB 128GB Snapdragon 865 6.55 inch FHD+ HDR10+ 120Hz Fluid AMOLED Screen 48MP Quad Camera 65W Warp Charge Smartphone Mobile Phones from Phones & Telecommunications on banggood https://banggood.app.link/N1i2NS6vibb
Ja, man vågar köpa därifrån däremot Skulle jag inte köpa en sån dyr telefon därifrån och att jag iallafall vet inte hur OnePlus ställer sig till om garantin överhuvudtaget är giltig i Sverige eller om den bara gäller i det land Banggood köpt telefonen. Vad jag däremot vet är att om du har någon garanti så gäller den bara 1 år och inte 2 år som OnePlus enheter köpta inom EU har
Ev är detta kina-versionen av 8T. Isf saknas band 28 på 4G, ev saknas vissa andra band på 5G. Svårt att få fram några uppgifter. De skriver att det är "Global rom" i den, stämmer säkert men troligen är det en kina-variant som är flashad.