Alltså, ska det behöva ta sån lång tid för att få en "bekräftelse" på om det är 8 GB eller 12 GB på
Comviq?!
Frågade i deras chatt igår eftermiddag.
En annan kund hade frågat samma sak, och hade tagit det vidare men inte fått något svar.
Bad henne att kontakta mig på mail, när hon har besked.
Och de skulle hon försöka ordna alternativt att dom hinner ändra det på sidan, såna fall.
Och även frågat på förmiddagen på Xiaomi Sveriges instagram-inlägg.
Inget svar någonstans
Hur svårt ska det vara att komma med ett enkelt svar.
Nu är det förhoppningsvis 12 GB(alltså felskrivning på Comviqs sida - inte justerat ännu såna fall) då alla andra operatörer och även Mistore har 12 GB. Och vad man läst har den globala versionen 12 GB och den kinesiska börjar från 8 GB.
Men vill ha det ur världen, så man kan lägga beställning hos annan operatör innan det är försent.
Utifall Comviq fått in 8 GB-versionen utan vidare anledning.
Click to expand...