Tänkte precis på samma sak. Läser nu på saken
här där de förklarar vad som kommer att hända. Jag tycker då inte gingerbread funka så bra med 512Mb heller. De sa ju redan ifrån början att lurarna skulle få nästa uppgradering, då måste de väl ha tänkt på att de skall klara denna uppgradering? Men som Cubenga säger, så rekommenderar inte Sony att upgpradera luren alls. Är det så illa, börjar man ju fundera? De borde ju i sådana fall fixa till denna fadäs, eftersom det ändå varit utlovat. De får väl begära in lurarna och uppgradera minnet på dem. Ja, jag vet, de gör nog troligen inte detta.

Men troligen kommer alltså inte luren att bli varken snabbare eller mer stabil. Att ICS kommer stänga ner appar vi användande kommer att bli vanligt. Vad jag skrev så verkar det som att 2Gb hade varit bättre att ha i luren. Ärligt talat, om detta stämmer, så vill jag fankens ha pengarna tillbaka, eller reklamera luren p g a falsk marknadsföring. För nog har SE/Sony slagit på stortrumman och lovat en stabil och bättre programvara, om inte detta är fallet, så är det nog dags å göra någon form av grupptalan mot Sony. Jag vill då ha pengarna tillbaka, eller en lur som klarar det som är utlovat. Detta gjorde mig faktiskt nära på förbannad. Visserligen skall de ha Kudos att de faktiskt erkänner detta, men de skall ha klart för sig att flertalet köpt luren just p g a uppgraderingsmöjligheten.
Click to expand...