Tycker att beteendet varit mysko. Har funkat bra i babbler dock med ett irriterande meddelande om att Jag loggas in med jämna mellanrum. Däremot så har mina facebookkontakter varit försvunna större delen av dagen trots att Jag loggat in ett otal gånger. Fb har även fungerat bra på min dator.
Har haft problem med att kopplingen mellan facebook och mina kontakter verkar försvinna ibland, inte bara igår. Har nu fått känslan av att det är Facebooks egen applikation som ställer till det. När jag öppnat den så tappar mina kontakter sin koppling till facebook. Någon som kan konfirmera?
Tjejen var inne på FB i morse (med 100Mbit-lina och dator), hon hävdar att hennes gamla C64-bandare laddade snabbare än FB. Så håll ut lite, tror det är FB det beror på, det har strulat med allt möjligt på senaste tiden, tid och datum hattar omkring, saker försvinner och kommer tillbaks. Vet inte vad de gör. Har faktiskt fungerat bäst via Heron och FB-appen. Inga kontakter har försvunnit eller dylikt.
Detta postades precis av facebook på facebook: Facebook We’ve fixed the cause of yesterday’s log-in and feature errors that affected many of you, and the site should be returning to normal. If you’re having any other issues, check the Help Center at http://www.facebook.com/help.