1. Hos Fello väljer du själv! Skaffa mobilabonnemang från 95kr/mån och välj mellan:
    *2 månader till halva priset plus 50GB extra
    *4 månader till halva priset
    Stäng notis
  2. Idag kl 17:00 presenteras Windows 11
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Apple-nyheter: 12 Pro Max | 12 Pro | 12 | 12 Mini
    Stäng notis
  8. Amazon.se: Fyndtips | Diskussion
    Stäng notis

Fråga: Kontakters födelsedagar saknas?

Diskussion i 'Xperia arc - Allmänt' startad av Aprikos, 28 dec 2012.

1. Aprikos

Aprikos Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Har länge undrat över varför jag inte kan se mina kontakters födelsedagar när jag går in och tittar/redigerar kontakter på min SE ARC S. (har senaste prog.ver) Någon som vet? Är det en bugg eller har man helt glömt bort detta i denna telefon? (det funkade i min gamla Hero)

2. AtEase

AtEase Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Har du aktiverat integrering av FB i telefonen? Tror det ska finnas under prestanda om du har original ICS.

3. Aprikos

Aprikos Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Antar att du med FB menar facebook? (jag är inte reggad i tryneboka)

Kanske var otydlig i min fråga, men det är alltså mina Google contacts det handlar om, och det går inte att se eller ändra kontakters födelsedagar i telefonen när man öppnar en kontakt.
    Googlat en del på detta och det är fler som upptäckt samma sak med SE telefoner. http://talk.sonymobile.com/thread/37916
    Man får hoppas att SE fixar detta i kommande uppdateringar (om det sen kommer någon mer uppdatering till ARC återstår att se..)