Eftersom jag inte hade 3 knapps kombon när jag köpte telefonen la mickeko vår kära moderator in den via adb på ett av våra fikamöten som anordnas tisdagar.
Sedan har jag lekt en del med olika roms och nu sist så la ja in JM2 som tydligen inte innehöll denna phone bootloader utan den som jag hade Raderades när jag flasha in romen med re-portition .. Väldigt märkligt att den bara kunde försvinna(då en herre på XDA sa att även om man flashat in bootloader så ska den inte tas bort bara för att man kör re-partition), så när jag skulle flasha in en ny rom starta bara telefonen om och om igen när jag försökte göra kommandon (pil ner , home, power) och efter rådfrågning här på forumet så antogs det att den då hade raderats när jag körde re-partition (vilket jag gjort innan också men då har 3 knapps kombon varit kvar) var lite osäker på att lägga in den igen IFALL den skulle ligga kvar ändå, för att flasha 3kombo när man redan har den så är man körd från en viss källa. Men ja chansa och det gick hem.
Last edited: 16 februari 2011