Dom står som fixade i 7.0.3 och ligger som "nya" buggar i 7.1.0.
Jag kan inte uttala mig om alla nightlys dom brukar fixa lika mycket problem som dom skapar nya.
Jag gillar Cyanogenmod (förutom småbuggar) jag vill bara hävda att det är inte den man ska rekommendera först till någon som inte har bra kunskaper om hur du själv pillar rätt på saker i mobilen.
Jag vet inte riktigt vem som kan påstå att dom satte igång cyanogenmod och inte fick något som helst problem första dagen?
Om du inte är kunnig har du inte en janne om var du ska få tag på google apps eller ens att dom fattas, vad du ska göra när telefonen helt plötsligt förlorar uppkopplingen för när du kopplar upp dig på internet och annt.
Cyanogen är en bra mod och dom har skitduktiga utvecklare som verkligen ligger i framkant med funktioner och prestanda men man måste inse att det kommer med ett pris.
Dom är inte lika stabila som orginal roms och vissa mer beprövade som Ginger stir fry mm.
Om jag ska vara helt ärlig hade jag personligen velat ha tillbaks en release av kallt_kaffe, där hade du stabila roms med bra funktioner

Click to expand...