Tidigare när det var 24 h lämnade jag tillbaka en hel del, och fick alltdi pengarna tillbaka (efter typ en månad). Men har aldrig provat nu med 15 min-regeln...
Urk, köpte tasker för 40kr men känner direkt att det var väldigt onödigt för mig.. avinstallerade det kanske 10-25minuter efter.. inga pengar hittils.. :/
Fick du ett mejl att du skall få pengarna tillbaka? Om inte så avinstallerade du troligen inte inom 15 minuter. Det står också refund istället för uninstall när man är inom tidsgränsen.
Ja drar de ens pengarna inom 15 minuter? Det känns som ganska onödiga transaktioner. Är det inte så att det sparar på att dra pengarna i 15 minuter?
Många betalappar har numera en slags autentisering som gör att det inte är lika lätt att pirata apparna. Så betala för det du vill ha helt enkelt.
ohh, i kvittot står det "Din beställning har annullerats" Men är inte helt bekräftat ännu verkar det som.. och 39kr är draget från kontot.. Trevligt om jag får tillbaka det trots allt.
Eller inte.. ser att det står så på mina gamla beställningar också Men får väl se vad som händer härnäst.. står fortfarande bara på " Jun 8 Crafty Apps received your order."