Länka vänner efter 2.1 fungerar inte :(

Diskussion i 'Hero' startad av v34, 30 jun 2010.

1. v34

v34 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

2. kallekall

kallekall Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag hade samma problem, men jag väntade bara och så fixade det sig själv efter något dygn.

3. JonasAllenbrant

JonasAllenbrant Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Upptäckte nu efter något dygn att allt är i sin ordning. Det fixade sig själv., :-)

4. Clubz

Clubz Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har samma problem, min verkar stanna efter "R".
    Resterande vänner som heter något med S - Ö hittas inte.

- Clubz

Edit:

Efter många svordomar och knapptryckningar verkar det ha löst sig själv här med.
    Sista jag kommer ihåg att jag testade var att ta bort sync på Facebook for HTC Sense, öppnade Foton och lät alla Facebook kontakter ladda fram, sen var dom syncade med mina kontaktar o.O

Last edited: 14 jul 2010
  5. v34

v34 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

bah, helt sjukt , detta funkar för mig nu ... problemet ligger på facebooksidan (som jag misstänkte från början) MEN eftersom facebook är så genomtänkt var det ju inte helt enkelt att hitta ...

Facebook -> konto -> applikationsinställningar -> Visa "Godkända"

när jag kika här i i början av mitt problem så valde jag aldrig visa "godkända" bara visa "nyligen använda" och det är INTE samma sak.

nu ser man dubletterna av tex Facebook for Android (det gjorde man inte under "nyligen använda")

... jag tog bort allt med facebook för android/senese o gud vet allt vad det kallas , starta om telefonen, loggade på facebook då den klaga på lösenord och voila, inom en timma var alla bilder synkade i min kontaktlista....

ska bli kul o se om även com.htc.bgp slutar krasha nu ?

over and out.

6. P_E_E_R

P_E_E_R Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

J*kla irriterande fenomen det här.. Jag har testat allt som står skrivet i denna tråden.. Jag testade allt jag kunde komma på själv, ingenting hjälpte.
    Och rätt som det var, så började allt bara att fungera. Skumt och irriterande! Största buggen hittills i 2.1... :mad:

7. Meizu

Meizu Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

trodde jag hade fixat det men icke
    har följt guiderna i denna tråden och ett par andra men jag hittar fortfarande inte mina facebook vänner under people. I photo appen kommer dom upp direkt.

Någon som har några mer förslag på lösning?

8. kosmiq

kosmiq Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Jag vete tusan vad som pågår. Har haft problem i flera dagar och i dag så fungerar det helt plötsligt för mig :)

Har inte gjort något alls. Däremot har jag läst att HTC har haft någon form av problem mot facebook just för sense etc.