Jag har av naturliga skäl följt min tråd och gjort mycket av det som föreslås, bl.a att avinstallera Wordfeud, ta bort en facebook-launcer eller vad det hette i inställningarna, skaffat Android Assistant och kört Cashe cleaner och System cleaner i det programmet.
Telefonen har blivit mycket bättre, men det händer fortfarande ibland (alltför ofta tycker jag) om jag är inne i en app och klickar lite och sen stänger ner den, så får hela skrivbordet ritas om.
För det första ska man inte behöva uppleva det egentligen en gång ens på en så ny telefon med såpass bra hårdvara i, och för det andra ska man kunna ha t.ex Wordfeud kvar!

Jag har inte provat att återställa och sedan lägga in bara apparna igen, men får väl ge även det en chans...
Jag inbillar mig också att telefonen inte är riktigt stabil, det känns som om snabbheten varierar lite mellan gångerna

Bara som en
jämförelse och inget annat, när jag hade iPhone 4 så tänkte jag aldrig tanken att den skulle kunna lagga, för det hände aldrig, det ska inte behöva vara så på en arc heller. Jag har svårt att inte reta mig på det!
Click to expand...