Diskussion: Låsa upp bootloadern !?

Diskussion i 'One X - ROM-filer och utveckling' startad av plun, 31 mar 2012.

  1. plun

    plun Android Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2009
    Inlägg:
    5 631
    Mottagna gillanden:
    520

    MINA ENHETER

    Jo men den här tråden kan ju nu stängas !!

    Sen har jag med mig mina åsikter från Sensation-forumet där det blev en viss röra. Ett antal "stollar" som gick sin egen väg och det blir bara skit.

    Jag kan sedan inte släppa att man gör likadant som hos XDA där man är benhård på det här med att var "On-topic".......

    Slutligen så är ju mina åsikter för att hjälpa de allra svagaste.....;)

    Jag själv kan ju helt skita i det här !
     
  2. Madeli

    Madeli Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 maj 2010
    Inlägg:
    3 371
    Mottagna gillanden:
    722

    MINA ENHETER

    Det är det jag menar... du vill eg hjälpa, men det blir fel. Ingen behöver hjälpa någon om man inte vill det, det är ju upp till var och en :) Du har en brinnande själ för Android och roms och lösningar och det är skitkul att du delar med dig av din kunskap. Tror många uppskattar det! Men det andra med offtopic och sådant är bättre att anmäla till moderaterna i tysthet och låta dom sköta det. Sen kanske dom inte alltid gör som man vill, men det får man bara leva med :P Menar bara att inget blir bättre av att fortsätta tjafsa om off topic eller vad det nu är... vilket vi göra nu (tehe) .... Hur som.. det är bara vad jag tycker och jag ser ju irritationen som blir av dina svar.

    Du gör som du vill plun och du får försöka se det jag säger som tips från en erfaren till en annan ;)

    Nu ska jag sluta skriva offtopic :P
     
  3. plun

    plun Android Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2009
    Inlägg:
    5 631
    Mottagna gillanden:
    520

    MINA ENHETER

    Nej jag står inte ut med det svenska "Jantelagstänket" och att någon ska kunna posta vadsomhelst-närsomhelst.:P:P:P

    Så jag kommer hädanefter enbart att posta det som JAG själv tycker om !!

    Jag kommer INTE att bry mig om något annat !!
     
  4. abru

    abru Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 dec 2010
    Inlägg:
    157
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    någon som vet hur det går för revolutionary? eller hur det går för någon annan?
     
  5. Droid119

    Droid119 Guest

    Fråga dem?:P

    Skickat från Google Galaxy Nexus via Tapatalk