brandingen och rootningen är helt olika system, så det ska gå bra. om du inte vill hålla på o roota dom så kan du ju bara uppdatera dom normalt med Sony Ericsson Update Service, så får du 2.1, det har dock inte inbyggt apps2sd, då det kom i 2.2. fördelen med att inte roota barnens mobiler är ju att du nästan bara ser program i market som fungerar för mobilen och att dom inte är rootade, så barnen kan inte ha sönder dom lika lätt.
Aha! Tack för det! Nu vet jag vad jag ska göra resten av kvällen :-) EDIT jag fick 2.1 men Tres alla program och sånt är kvar, jag körde en wipe utan resultat:-( Samma med Mini Pron. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
hitta i en nätbutik sånt sim kort man lägger under det vanliga kortet så tar det bort operatörslåset så läng det sitter i telefonen...hette typ mr unlock simtool eller om det va sim card jaja iaf beställt o ska testa se hur det går
Det försvinner tyvärr inte för än du slänger in en custom ROM utan Tre's skit eller rootar och fryser/tar bort apparna med Titanium Backup