Min gick i några dygn. Wifi var på ca tolv timmar i sträck, när jag var hemma 18 till 07 tio. Under övrig tid var wifi avslagen. LTE slog jag på korta stunder. När jag väl provade ha LTE på under hela dagen igen hängde den sig igen
Vilken skämtartikel, betala 5 blad för sån skit. Backhand i elementet eller häva köpet det enda rätta.
Hängt sig igen, och nu var wifi på. såg att någon provat sus och fått häng ändå. så nu är det väl bara att vänta på Sony skall ta tag i detta :-( Kan nämna, att precis så här var det med min LG Optimus 2X och efter rep typ 8-9 ggr, så byte de ut den mot en LG Optimus 3D som jag sålde direkt...
Fick en hängning i början. Sen gjorde jag en återställning via inställningar i telefonen (ej via sus) och har varit hängningsfri sen dess. Skickat från min LT25i via Tapatalk 2
Okej, om man gör den via inställningar kontra via SuS, vad är skillnaden? den som finns på luren är ju från då man köpte den, kan det ligga en nyare via SuS?
Hänger sig luren även efter att du installerat om luren till fabriksskick och inte installerar något överhuvudtaget mer än kanske de appar som ber om att uppdateras?
Japp hängde sig ändå, testade även att ta ut både sim kort och sd kort för att eliminera den chansen men den stängde av sig ändå. Jag blev riktigt besviken, luren var underbar annars, kanon skärm, bra storlek och form på luren, bra prestanda. Men en telefon för dom pengarna som uppenbart har stora problem ska ingen behöva dras med. Skönt att jag återlämnade båda inom doa tiden.
Hmmm. Lite märkligt. Frugan har haft sin i tre veckor nu och aldrig haft några problem alls. LTE och WiFi på hela tiden och har aldrig frusit eller startat om. Den är snabb och har dessutom en grym batteritid. Den bästa mobilen hon haft. Sent from my phone by airwaves.
Kan launchern ha med saken att göra? Jag körde med standard i början men nu kör jag med nova. Ingen hängning under tiden som jag kört nova, men fick nån hängning under tiden jag körde standard. Skickat från min LT25i via Tapatalk 2
Vi är medvetna om att ett fåtal enheter lider av detta problemet. Just nu så undersöks detta med högsta prioritet och jag hoppas kunna återkomma till er så snart som möjligt med mer information eller ännu bättre en lösning. Om ni vill bidra med information till felsökningen så får ni gärna skicka PM till mig med följande info. Namn: Telefonnummer: E-post: IMEI: (Slå *#06# i dialern) Version: (Inställningar > Om telefonen > Version) Samt din felbeskrivning: