jag har min kvar, men använder den inte så ofta trots att jag gillar formatet och hårdvaran skarpt. och det fanns ett djävla bra fodral när jag köpte min, såna där små detaljer påverkar ju också. (ser att det fodralet inte finns kvar på giztop iaf). men användarupplevelsen får sig ju ganska hårda törnar av kinamjukvara med fulfixade googletjänster...
men väl man är inne i en app och spelar eller streamar så är ju allt frid och fröjd för det mesta. och priset är ju bra nu, den kostade väl nästan det dubbla när jag köpte den (för versionen med mer RAM visserligen).
när den nya versionen kommer så lär den ju kosta minst som den här gjorde i början. jag vet som alltid inte om jag lyckas hålla mig, men tanken är iaf att jag sitter på händerna och väntar och ser om den nya släpps i global version. trots att den isf kommer att kosta ännu mer så kommer det att kännas klart mer värt för mig - jag börjar bli gammal och grinig och har dåligt tålamod med irritationsmoment.
men för 3500 till nån som är van vid lite mer udda enheter och att man kan få tåla lite mindre bra grejer för att få annat som är desto bättre så absolut, svårt att tänka mig att du skulle ångra dig

.
Click to expand...