Bra recension från TechTablets här: View: https://www.youtube.com/watch?v=Ev2hmFhI5Pg&t=6s&ab_channel=TechTablets Allt verkar funka, lite dålig videoupplösning i strömningstjänster? Väntar själv på att se vad Xiaomi kommer släppa, samt att Banggood ska få in 2021-versionen.
Hej,köpte just en p11 plus och är nöjd men får inte upp cast knappen i vlc,någon som har någon lösning?
Ny uppdatering dök upp hos mig idag, 5 Aug säkerhetspatch till vanliga P11. TB-J606F_S120217_210805_ROW
Köpte en P11 Plus 128/6GB. Kom på 1 dag ifrån Nederländerna (lenovo.com). Riktigt nöjd än så länge. Gav ca 3000 för den med 10% rabatt. 309218 poäng i Antutu v9, vilket jag tror är högre än vad Pro-versionen ger. Troligen sämre skärm (ser helt ok ut i mitt tycke) och ingen fingertrycks-avläsare, men annars förstår jag inte den markanta skillnaden i pris... Kommer från en Alldocube iPlay 40 som såg bra ut på pappret, men buggade rejält i spel (10 sek random frysningar) osv.
Ytterliggare en ny uppdatering idag till min P11 men fortfarande aug 5 säkerhetspatch och Android 10. Android 11 ska komma under Oktober enligt Lenovo. TB-J606F_S120228_210906_ROW
Hej nyss inköpt en tab p11 till lillgrabben på 2 år. Kan man låsa skärmen/touchen när han kollar på exempelvis youtube/netflix som man kan på ipad?