Tack! Har ej de problemen. Olika enheter kan vara just olika. Tråkigt. Hoppas det reder ut sig! Men jag blir fundersam över varför de tog bort inställningarna för olika färglägen...hold, stand eller vad de hette. Eller har ni andra kvar dem? Tack!
Jag gjorde en fabriksåterställning nyss, nu funkar ljudinställningar och Atmos igen, har inte orkat göra det tidigare.
Säkerhetspatch från 1:a maj, bra jobbat Lenovo! Den låg på 1:a september innan... Innehåller även diverse buggfixar enl. Lenovo forum.
Kameran på baksidan funkar nu igen som inte fungerat sedan Marshmallow, i varje fall inte på min enhet.
Någon mer som haft detta problemet att det lossnar på baksidan enligt bild. Köpt på Netonnet och garanti kvar, är det lönt att lämna in?
Vattensäker? Visst när den var ny kanske så... Ska kolla hur min ser ut under fodralet som suttit på sedan den var ny..
Jag menade att de marknadsförde den som Vattensäker när den var ny, din lär knappast vara det nu... Kollade på min och den ser fortfarande ny ut under mitt skal trots att jag haft den i 2 år.
Verkar "bara" vara ett skydd att vila händerna på och metall under. Får åka in imorgon och höra vad dom säger. Edit Fick tillbaka plattan idag och fått en ny "läderbaksida" monterad så den ser som ny ut igen. 14 dagar från inlämning till avhämtning.
Vad säger man, plötsligt händer det! Inte en uppdatering på 2 år och så kommer denna! Ganska stor också, kan det vara en ny Androidversion? Den är för stor för att bara vara säkerhetspatch i vilket fall, laddar hem nu så får vi se...
Lenovo går från klarhet till klarhet en uppdatering på den 4 år gamla plattan! Den är numera ersatt av en iPad Pro, vore trevligt om man får en ny säkerhetspatch, den ligger på maj 2018 nu vilket känns otryggt. edit: tyvärr inte och helt oklart vad uppdateringen medförde som vanligt med Lenovo.