Leveransproblem... igen

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av ArOs, 30 jun 2010.

1. Rokare

Rokare Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Källa på skärmbytet skulle uppskattas..

GMY

2. bosseh

bosseh Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Tack för upplysningen. Är i valet och kvalet mellan N1 och Desire. Man vill ju ha det bästa :)

3. kandreas87

kandreas87 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Suck..

Visade sig att SIBA aldrig hade fått någon leverans. De var bara ute efter ordrar antar jag. Visste inte att storföretag som SIBA kör med sådana kort. Aja,fick nöja mig med att köpa en begagnad...Kommer imorgon, mäkta sugen! :)

4. antonsambora

antonsambora Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag väntar på min Desire som jag beställde från Komplett strax innan månadsskiftet, då stod det leveransdatum 1/7 (prel.) men när den dagen kom så ändrades datumet till 10/7 (prel.) sen har jag följt dag-för-dag antalet telefoner som de förväntar sig ha i lager den 10/7 och det har minskat ner från ca 107st till under 10st för att sedan stigit upp till ca 60st, sen ca 180st och nu är de nere på 72st. Jag antar att det är beställningar som trillar in och tas bort lite om vart annat. I söndags såg jag att det fanns i lager på SIBA:s webbutik precis som du kandreas87 så jag slängde in beställning där också med hopp om att det verkligen skulle finnas...men icket, dagen efter fick jag meddelande om att leveransen var förskjuten... jävl*** fult knep att skriva 'Finns i lager' när leveransen inte har kommit in. Nu väntar jag med spänning på att Komplett får hem ett gäng Desire den 10/7 (dock med tveksamma förhoppningar då många andra återförsäljare anger mitten/slutet av Augusti) :-/ Den som lever får se! Sugen är jag ivf ;)

5. cowsick

cowsick Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

kolla här, så verkar det som om det är fler som tror sig få in 10/7 väntar själv på min den dagen, och har stora förhoppningar